Wij zijn een opleidingspraktijk

Per 1 oktober 2020 zijn wij een erkende opleidingspraktijk : Na het behalen van het diploma arts dient men nog een 3 jarige masteropleiding huisarts te volgen. We vinden het belangrijk om jonge artsen mee te helpen opleiden.

(Klik op de afbeelding voor een grotere weergave)